کلوت
پیکاپ دایون V5 یا کلوت ایرانی مدل ۱۴۰۱ از دو موتور که هر دو توربوشارژ هستند استفاده می کند و دارای گیربکس دستی ۶ سرعته می باشد اما یکی از مدل موتورها دیزلی است و دیگری بنزینی
موتوری که با حجم ۲٫۰ لیتر در نوع توربوشارژ ارائه می شود از نوع دیزلی بوده و نزدیک به ۱۶۳ اسب بخار و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد که این موتور دیزلی در نسخه تک دیفرانسیل ۸٫۳ لیتری و در نسخه دو دیفرانسیل ۸٫۷ لیتر بنزین می سوزاند.
نوع دیگر موتور کلوت از نوع بنزینی است و تولید میتسوبیشی می باشد که با کد ۴K22 شناخته شده و در حجم ۲٫۴ لیتر توربوست ارائه می شود. قدرتی این موتور می تواند ارائه دهد، نزدیک به ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ است و مصرف ترکیبی دایون V5 یا کلوت ۱۴۰۱ با این موتور بنزینی ۹٫۶ تا ۱۰٫۱ لیتر است.
اما برای بازار ایران این مدل با موتور ساخت میتسوبیشی ارائه خواهد شد که طبق صحبت های قبل مدیرعامل مکث موتور در آبان ماه ۱۴۰۰ ابتدا قرار بوده این موتور ۲٫۰ لیتری توربوشارژ که دارای ۲۰۴ اسب بخار و دور موتور ۵۶۰۰ همراه با ۲۸۰ نیوتن متر در دور موتور ۴۸۰۰ می باشد ارائه شود که بنا بر شرایط ایران و فروش بهتر این مدل این تصمیم گیری تغییر کرد و همان موتور ۲۰۴ لیتری تایید شد. حمل باری که کلوت یا دایون V5 می تواند جابجا کند نزدیک به ۹۵۰ کیلوگرم بار می باشد و سیستم محرکه کلوت مکث موتور از نوع دو دیفرانسیل ۳ حالته ۲h, 4H و ۴L است.